2010. aug. 22.

Ördögkatlan II.

Sziasztok!
Végre hozok Katlan-képeket,igaz csak kettőt!:PSajnos már MEGINT lemerült a gépem (elemes fuji),szóval csak kettőt tudtam hozni.
A Katlan első két napján Kiss Tibor zenész és képzőművész,(ááh(L):D),Háy János író,Cseh András(igen,Cseh Tamás fia) és keramikusok kifestették Nagyharsányban a faluházat.Kreatív és teljesen Katlan-hangulatú lett az egész.Én imádtam.:))Ez az első két kép a keramikusok munkáját dicséri,az egész tér tele volt a földbeszúrt madarakkal,gombákkal,egyebekkel.Nekem tetszik.:)



És itt képek rólam.
Gatya:bolhapiac rulez.:DA táskát anyukám csinálta,szerintem szuper.A felsőt már ismeritek,imádom.Kedvenc nyakláncom sem maradhatott ki,és ez a tuti karkötő sem.



































Szóval mára ennyi.Esetleg ha feltöltött a gépem,még hozhatok egy kis Katlan-adagot,de elég sokáig tart,szóval nem hiszem.
Love:Kata=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése