2010. aug. 18.

Ördögkatlan I.

Hát sziasztok!
Hiányoztam?:)Bocsi,de most hozok Ördögkatlanról egy adag képet.Kis adagokban hozom minden nap.Ez az első sorozat egy kiállításból van: A divat a fotográfiában-Tegnap és Ma
Mind magyar fotósok munkái.Én teljesen letaglóztam,annyi gyönyörű kép volt!Az egyetlen baj az volt,hogy a kiállítás termében volt egy koncert,amikor mi ott voltunk (Vylyan-terasz),ezért vagy 10 képet nem lehetett látni tőlük sajnos.Sok képnek nem valami jó a minősége,mert nagyon besütött a terembe a nap.Azért remélem tetszenek a képek.Engem a 3. és 4. kép teljesen levett a lábamról!Aminek emlékszem a címére azt odaírtam.:)Enjoy!

A hölgy egy kissé bogaras












Törőcsik Mari portréja

Roma gyász







És itt hozok most magamról is képeket.:)A kék inget a nagymamámtól kaptam,és imádom a színét és a vasmacskás gombját!A cipő nem az enyém.:DRemélem tetszenek.:)







Hát akkor mára egyelőre ennyit.Lehetséges,hogy azért hozok még ma egy adag képet.:D
Love:Kata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése