2010. aug. 3.

Búcsú egy időre

Halíí!
Tudom hogy sokáig nem írtam.Bocsi ezért.De most elhoztam nektek ujdonsült ska körmeimet!Imádom őket!

És itt vannak a képek amik dédimamámnál készültek.

Just a regular day...



Most csak kettő,de majd ha hazajöttem hozok sok képet, ígérem!:)És hova megyek holnaap?Ördögkatlanraa!!!Végre!Lesz rengetek kiállítás,színdarab,koncert,kultúra.Quimby pont holnap lesz.:)És lesz egy divattal kapcsolatos kiállítás is.Első utam odavezet.5 helyszínen lesz az egész:Nagyharsány,Kisharsány,Szoborpark,Palkonya,és a Vilyan terasz.Minden napról hozok majd képeket,és remélem lesz ott internet,hogy rögtön friss élményekről számolhassak be.(:
Rájöttem,hogy az összepakolt ruháim szinte csak ebből a színekből vannak:kék,fehér,fekete.Tiszta ska hangulat lesz az egész érzem.:DMajd mesélek sokat.:)Addig is mindenkinek jó pihenést!
Love:Kata=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése