2010. aug. 21.

How I made DIY trainers?

Sziasztok!
Do It Yourself,azaz DIY!
Vettem egy fehér magasszárú tornacipőt,és átkreáltam.Ez nem az első munkám,és imádom csinálni,szóval megmutatom nektek is.:)
Ami kell hozzá:színes és fekete textilfilcek,puhahegyű grafitceruza,esetleg radír a javításhoz és persze egy fehér magasszárú tornacipő(én 900ft-ért szereztem be,kínaiban).


1. lépés:A grafittal megrajzoljuk a tetszőleges mintákat,ha kell a radírral javítunk.--->Utána alaposan szedjétek le a cipőről a radírmaradványokat.


2.lépés:A fekettextil filccel átrajzoljuk a mintákat.Tipp:ha erősebb,szélesebb kontúrt szeretnél,használj vastagabb filcet.

3.lépés:A mintákat kiszínezzük a tetszőleges színekkel.Vigyázzunk,hogy ne menjünk ki a vonalról,és ne folyjon össze a két féle filc.


4.lépés:Nem muszáj,de én befesetettem minden varrást is.





















Plusz egy tipp:ne viseld mielőtt befestenéd,mert ha sérül a vászon,akkor elfolyhat a textilfesték!
Tetszik a végeredmény???:DÉn egyszerűen imádom!

Holnap Katlanos képek!
Love:Kata=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése