2011. febr. 14.

Valentin-nap

Sziasztok!
Sajnos megint hosszú időre eltűntem, de mostantól megpróbálok gyakrabban jönni.
Eljött ez is, a Valentin-nap, és ennek alkalmából hoztam nektek pár fílinges cuccot.

Első ez a cuki Prada kulcstartó. Én tökéletesen eltudnám képzelni a kulcscsomómon, szerintem nagyon aranyos.


Ez a Chanel táska szuper! Steppelt minta, szivecskék, szolid színek. Kell!


Ruha: Dior



Dior körömlakkok a halvány babarózsaszíntől az élénk pirosig. Valentin-napra tökéletes.


Ez a Dior gyűrű szó szerint haláli! Nem tudom mit szólna egy pasi, ha ezt venné fel valaki egy randin. Szép, kidolgozott munka.


Nem igazán szeretem a Valentin-napra jellemző piros-rózsaszín-fehér színvilágot, a rózsaszínt pláne nem, de ez cipő gyönyörű! Bájos és nőies egyben. Tökéletes, Alexander McQueen.




A megszokott pirostól eltérően szerintem ideális lenne egy randira ez a bordós-barnás Zara ruha. Spagettispántos, a szabása egyszerű, de a mellrész nagyon dekoratív. Én elfogadnám. :)




Az egyik kedvenc cipőtervezőm (Jimmy Choo után) Charlotte Olympia, aki nagyon szépen eltalálja a formák és színek (néha vad) harmóniáját. Érdekes, de nagyon szép megoldás a rószaszín fényes sarok a matt fehér pántos szandálhoz.




Ha már Valentin-nap, akkor természetesen piros rúzs. Ez itt egy kicsit visszafogottabb árnyalat a Diortól.



A Prada Valentin-napra stílusos iPhone tartókat dobott piacra. A Miu Miu is ilyesmikkel próbálkozott, de végeredményként förtelmes darabok születtek. A Prada szép, elegáns telefontokjai mellett nem is érdemes a Miu Miu-t választani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése