2011. febr. 26.

Ékszerek I.

Sziasztok!
Most egy sorozatban megmutatom nektek a kedvenc ékszereimet, és a fülbevalóimmal kezdem.

Fagyöngyből készült fülbevaló. Anyukám csinálta nekem.

Horgolt sárga-narancssárga virág, vidám és nyárias. (Bárcsak meleg lenne már...) Szintén anyukám csinálta.

Ez az "elegáns" fülbevalóm. Kicsit hosszú, de nagyon szeretem, jól lehet kombinálni. A nagymamámtól kaptam.

Egy hétköznapi fülbevaló, kényelmes és csinos. Az egyik kedvencem, sokat hordom.

Az egyik legnagyobb kedvencem! A nővérem hozta nekem karácsonyra, a zenéhez kapcsolódik, és szerintem nagyon "Katás". :)

A baloldali szívecske nagyon közel áll a szívemhez, nagyon sokáig vágytam egy ilyenre, és tavaly születésnapomra meg is kaptam a bátyámtól. (Bijou Brigitte) A középső kék virágot az egyik barátnőmtől kaptam a szülinapomra. A jobboldali cseresznyés pedig a rockabilly-s fülbevalóm. :)

Ez az egyik legkülönlegesebb fülbevalóm. Első fülbevalóim egyike. Igazán különleges ez a két kis gyíkocska, még a farkuk is különböző. :)
Ezek itt inkább a hétköznapokban hordott darabjaim. A baloldali smile-s fülbevalót karácsonyra kaptam a barátnőmtől. Nagyon szeretem, "barátságfülbevaló" ez, különleges számomra. A középső kék gömb fülbevalót a színéért szeretem nagyon. A jobboldali piros gömb kinézetében és történetében is nagyon fontos nekem: egy külső, csillogó világos piros bevonat alatt fehér színű gömb van, ettől nagyon érdekes színt kap. A nővérem hozta ezt nekem Győrből, mert nagyon szerettem volna egy gömbfülbevalót. :)

Ez a kis arany madaracska nagyon aranyos, szeretem hordani, mert jól párosítható más ékszereimmel. Hétköznapra és alkalomra is eltudom képzelni.

Ezek itt a pókjaim, mindkettőt barátnőimtől kaptam. Aranyosak és érdekesek egyben. Hétköznapra szeretem őket hordani.

Anyukám még egy műve ez itt. Gyönyörű színe van a gyöngynek, és a fülbevaló formája is különleges. Nagyon szeretem.

És a legfőbb kedvencem: ez a fecske, amit már említettem nektek itt. Különleges, nagy, hétköznapra és alkalomra is tökéletes. Szinte mindennel lehet hordani, általában ha ez van a fülemben, felteszem a gyűrűimet is, amiket majd később meg is mutatok nektek.
Ezek a fülbevalók filcből készültek, és a karácsonyi időszakban hordtam őket sokat. Aranyosak, és figyelemfelketőek.
Végül még egy fülbevaló, ami a zenéhez kapcsolódik: egy G-kulcs, amihez az alapot az Ördögkatlanban szereztem, nagyon szeretem. Tökéletesen illik hozzám. :)
Hát ezek voltak itt a kedvenc fülbevalóim, különlegesek és hétköznapiak, kicsik és nagyok. A következő alkalommal újabb ékszereimet mutatom meg nektek.
Kata
xXx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése