2010. jún. 25.

Beggining

Hát sziasztok!(:
Pápai lány vagyok, és megőőrülök a divatért! Most megmutatom nektek az én világomat, ami vagy tetszik, vagy nem.:P
tehát akkor kezdem is. Egyszerűen imádom a nanushka (Sándor Szandra) 2010-es tavaszi-nyári kollekcióját! Kevés színt használ és nagyon kifinomul a kollekció, ahogy ezt már tőle megszokhattuk. A legtöbb szett inkább elegáns, de slamposabb, kényelmesebb darabokat is találunk, pl: törökbugyikat, bő felsőket is. Nekem személyszerint az 1., 12., 26., 62., 63. és a 70. a kedvencek!
Nektek??? Kommentet.;)
És ma nemcsak nekem indult el a divatblogom: ma a nővérem felvételt nyert Bódi Sylvi modelliskolájába és szerződést a Diamond/Art Média modellügynékséghez!!!:)
Szóval a mai nap különleges: én és a nővérem elindultunk a divatkarrierünkön! Szurkoljatok nekünk, hogy összejöjjön.;):P
És a mai napra megemlékezve: amit ma viseltem.





Szóval ennyit mára.:)
Love: Kata=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése